SUNDSVALL HERE WE COME!

Bloggar aldrig och det är jag mycket väl medveten om. Men har inte haft tid!
I tisdags for jag och tälta med frilufsliv, fett nice! 5 pers som sov i mitt 2 mantält, lite trångt kanske men ja. Sen igår kom världens bästa pojkvän hit som jag inte träffat på 1 och en halv vecka! Han sov här till idag och for hem imorse♥ Nu har jag gjort klart alla skolarbeten tror jag, Känns så otroligt jävla skönt! Håller just nu på packa. Klockan 3 hoppar jag på bussen med mitt fina gäng och åker och tävlar i Sundsvall. Siktar på en 1:a plats! ha det så bra allihopa. Lovar att uppdatera direkt jag kommer hem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!