DUKTIG SOM JAG ÄR

För er som inte läst min status på facebook för nån dag sen vet heller inte att min bror fick akutopereras i söndags pga tarmvred. Men det har gått bra och han är påväg hem nu. Men han har fortfarande väldigt ont. Aja jag och min andra bror bestämde idag att vi kunde vara lite snälla och städa lite i hans rum och sånt. Röja undan disk osv. (det behövdes veeeeerkligen)Sen hann vi även med en promenad runt vattnet. 1 och en halv timme i rask takt! Så det har jag roat mig med idag. Plus att jag köpt min skolavslutnings klänning! Blev en från hm. Men den får ni bild på imorn :)


Fick ett par björnborg troller av mamma imorse, Tack mamii♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!