CHOKLADBOLLSTÅRTA

Det är vad jag och mamma håller på med just nu. Fast vi hade  för ltie havregryn så det är hon och köper nu. Skoldagen idag var hur lugn som helst. Börja halv 10 på kh och såg nån slags teater?föresätllning? Sen åt jag och ett gäng till på dagobert. Sen for vi vidare mot skolan och städa skåpen och sen sluta vi :)
Då fick jag sällskap av Fredde en stund. Vi gick till coop och sen följde han med vidare mot mina bröder en bit. Väl där var det dags för lite städning! Min käraste bror blev även inlagd i sunderbyn idag :( Han var tydligen inte så bra som han trodde..
Aja imorn börjar jag iaf halv 12. Då ska vi cykla till hängnan, hur tänkte dom nu igentligen? Aja då ska vi iaf grilla och grejs och sen kommer min älskling förhoppningsvis ♥




Postat av: Linnea

SNYGGING! Vart kommer din jeansväst ifrån? :)

2012-05-31, 22:19:21 - URL: http://linneaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!